wykonany wg projektu Ewy Gawroniak-Olejniczak, ego-studio shop design
wizualizacje Modelowego Sklepu 2022 poniżej
okiem projektantki:
Żyjemy coraz szybciej i mamy coraz mniej czasu.
Na nowo definiowane są potrzeby klientów, wszystko po to, aby przyspieszyć procesy sprzedaży oraz poszerzyć zakres oferowanych usług. Chcemy kupować w jednym miejscu i mieć coraz większy wybór produktów szczególnie w segmencie food to go. W odpowiedzi na taką potrzebę tym roku na przestrzeni The Perfect Store pojawią się równolegle dwa odmienne formaty sklepów. Zaprosimy zwiedzających do zapoznania się z technologią sklepu bezobsługowego oraz przedstawimy najnowsze rozwiązania w obszarze sprzedaży tradycyjnej. W sklepie Modelowym połączymy ze sobą obie przestrzenie, ale czy tylko symbolicznie? moim zdaniem - nie.
Podążając myślą za zasadą stosowaną już w naszych projektach tzw. krótkiej i dłuższej ścieżki klienta / gdzie ta pierwsza zapewnić ma klientowi szybkie zakupy takie jak np. kawa, ciastko, kanapka, owoce, świeże soki / jestem przekonana, że wkrótce pojawią się u nas sklepy gdzie strefa bezobsługowa stanie się integralną częścią sklepów wielkopowierzchniowych.
Tegoroczna edycja targów z pewnością zaskoczy klientów różnorodnością rozwiązań technologicznych, który rozwój przyspieszył w trakcie pandemii. Klimatem wnętrza zwrócimy się w kierunku młodszego pokolenia i pokażemy jak można odświeżyć wizerunek marki na przykładzie Sklepu Modelowego. Chcemy zainspirować inwestorów do odważniejszego podążania za nowymi trendami. W myśl zasady "wyróżnij się lub giń " także w sektorze food możemy przyciągnąć klientów ciekawym, dobrze zaprojektowanym wnętrzem.
architekt wnętrz
Ewa Gawroniak- Olejniczak
tel. 603-994-025
ewa @ego-studio.pl
www.ego-studio.pl
W sprawie udziału w projekcie informacji udziela Wojciech Smoktunowicz
tel. 883-773-306, wsmoktunowicz@ecppolska.pl